söndag 7 september 2008

Vilken natt alltså ....














Shit kan ja bara säga vilken natt alltså helt yrt , ja och tjompisen Bona var ute på ett litet äventyr igår kväll träffade bland annat några gamla kompisar ALLTID lika roligt att prata gamla minnen och dom fick sej ett gott skratt allihopa när ja skulle gå husesyn hos min ``lillasyster`` så tog ja av mej skorna i hallen trodde ja iallafall och alla började skratta hmm - Vad f-n skrattar dom åt liksom tänkte ja .





(Anna min lilla ängel nu skriver ja om dej med :) du är ju underbar och kommer alltid att vara min ``lillasyster`` puss på dej )








Men det visade sej att ja tog av mej skorna alldeles rätt men ja gjorde det i en korridor innan man kom in till hallen men What the fuck liksom ja tog iallafall av mej skorna asg.


Efter några samtal som mest slutade i skratt åkte vi hem som ja skulle upp och jobba idag , men när vi väl kommer hem är det en massa vatten överallt ``fattar ingenting `` det första vi tänkte va om djurets vatten hade gått men icke .

Vi börja söka överallt efter spår vart det kom ifrån till slut förstod vi att det var ifrån djurets mun ..... skumt som f-n men tänkte att det inte var nå mer med det , gick och la mej strax före tolv , men vaknade vid ett att jag frös och allt var blöt kändes som en hink med vatten hade kommit rakt ner i sängen , sen började helvete min hund har alltså säkert spytt upp 20 liter vatten i hela hemmet.


Som tur vad hade jag min underbara vän här som tog kontrollen över situationen , hon tyckte att ja skulle försöka sova som ja skulle upp om några timmar , låg kvar i sängen medans ja hörde hur hon pratade med djuret, det kändes ok som ja vet att hon är expert på hundar men ändå det e ju liksom min tjej och man blir ju orolig, hon kom tillslut och la sej bredvid mej i sängen efter att ha varit ut med djuret ett antal ggr som hon nu oxå va dålig i magen , men efter ett tag igen vakna vi till och nu va allt som låg i sängen dy blöt, så det blev ingen mer sova den natten .







På jobbet var ja helt slut efter natten bravader men ja visste att djuret var i goda händer av topp hundvakterna ewe och bona.



vi skickade några sms om hur läget va men allt var under kontroll hon va pigg och glad och skulle snart få lite ris och kokt fisk alltid bra för hundens mage , fick sedan ett mysigt mms av ewe att dom hade det bra och djuretb var däckad i soffan och folk ni ska veta att det inte är varje dag mitt djur få va i ewes soffa men dom 2 verkar ha funnit varandra hahha



Eftet jobbet var det dags att ta sj hem till mamma o pappa som att mamma fyllt år tidigare i veckan, så med trötta steg och ihop klippade ögon som ja knappt orkade hålla uppe , men vad gör man inte för sin kära mamma .

In kom ja och där var det full rulle med att göra klart maten grillat kött och potatis gratäng och sjklart strips som vissa i familjen är kräsna hahha .

Maten smakade underbart och efterrätten lika så :) lekte lite med kidzen innan det var dags att bli upp plockad av ewe,bona och djuret och vidare hem till mej för att sätta igån tvätt och storstädning efter natten händelser .

Så nu efter en hård dag tar jag mitt pick och pack in i sängen för att ta igen min efter längtande sömn .



Lite bilder från kvällen




























BE SAFE

























Inga kommentarer: