tisdag 2 september 2008

Mitt första inlägg :)



Kl har nu passerat 00:30 och ja sitter i luren med min älskade Eve som har fört mig in i den här blogg världen (få se hur det går hihi) Så den närmaste timmen har ja drygat mig om hur man gör det här med att blogga inställningar och allt så hon börjar nog bli lite less nu hörde till och med hur hon öppnade den där goda popcorn påsen vi köpte igår men hann tyvärr in smaska på den igår .




Dagen annars har varit relativt lugn har hunnit med ganska mycket idag , vaknade ganska tidigt och tog ut djuret på en promis men blev tyvärr inte så lång varit som djuret har stora problem med regn hahha så vi gick in och myste lite till i soffan innan det var dags att bege sig till valbo med tacon familjen det blev inte så mycket shoppning som moster lilla groda va på det bästa roliga humöret NOT!!!!!!!!!!! men det var trevligt att komma ut iallafall , kom hem och hann precis sätta mig ner då ewe sjukling ringde och ville träffas och ta en uppfriskande varm te och så blev det , vi träffades upp och satt oss på mingel och bar där vi tog oss en varsin varm te maria körde med det vanliga hon kaffe älskaren är vad hon e , men trevligt var det sedan begav oss hemåt och där sitter ja nu .

Ja det där va mitt första inlägg får se om det blir några mer

natti natti

2 kommentarer:

E.v.e sa...

Duktig du är !!!

E.v.e sa...

Lycka till med bloggandet päääärlan min!!! Hahaha lär juh inte behöva läsa den eftersom vi sitter ihop i en navelsträng och spenderar den största tiden av livet tillsammans... galen kärlek till dig min blogg fia!