tisdag 2 september 2008

Hmm besatt på en gång!!!

Äsch nu kunde ja lika gärna fortsätta blogga som ja redan var igång med det hela kan ju berätta lite om mitt liv vem ja är , hur ja är osv osv




Ja ni nu var det här igen vad ska man säga om sej själv ja är ju en glad tjej för det mesta iallafall


rak och ärlig men hatar konflikter så dom försöker ja undvika för det mesta , ja jobbar inom vården i Hagaström där ja trivs skita bra .. Dagarna mina ser ganska lika ut Jobb,umgås med familj och vänner och självklart min älskade Hund blanca som e min ögonsten och dessutom är hon dräktig så snart kommer det många små gulliga valpar som man bara kommer vilja krama ihjäl .



Riktiga vänner är inte lätta att finna men jag har haft turen och fått dom bästa vänner man kan ha så nu tänkte ja skriva ett litet gott ord om dom .....


Eve min stora skatt den mest underbaraste människan man kan tänka sej , den som förstår mig bäst till och med mina små viskningar tssssssssss så mycket kärlek till dej ...





Anna vi har kännt varandra sen way back och hon har alltid funnits där för mig och hört mycket gnagande från mig och jag henne hahha och dessutom är hon en underbar mamma till en av världens sötaste barn lill tjejen tindra så mycket kärlek till dej med puman








Dani Dani eller som ja alltid sa förut Ella hahha hon e min lilla ängel hon true love alltså .. vi pratar inte så ofta och träffas inte så ofta heller tyvärr men vi vet alltid vart vi har varandra och vart vi står och det är riktig vänskap det , samt hon är en underbar mamma till min gudson Cedric Jamal Junior som är en riktig go bit men med ett rejält humör ...






Maria Fransisca Spanjoren asg hon e som hon e speciell på sitt lilla sätt men såå underbar att umgås med och att prata med en man verkligen kan lita på, fast hon ibland har myror i stjärten och svårt att sitta stil hahha pusssssss på dej min lilla socker kaka...







Min Lilla Mona Pona som ja tyvärr ser alldeles för sälla och brukar försöka få henne att flytta tillbaks till lilla gävle men går ej så bra hahha , Hon e en tjej som vet vad hon vill men har ett hjärta av guld kan ja lova , hon e min lilla achmeddddddddd pussssss







Polacken e ju oxå en av dom viktigaste i mitt liv , han fick mig inse vad riktig kärlek va och vad älska va helt underbar person som tyvärr hamnat lite fel i livet men är på rätt spår igen och det tackar ja gud för ... Utan han är ja inte en hel männsika galen kärlek till dej gubben ...








Maria a.k.a Bona en gammal tjompis jag haft i många många år och gjort en hel del dumma saker med hahha men vi var ju faktiskt småa då (15) men du försvann där ett tag ifrån mej tråkigt nog men du fann din rätta plats igen tillbaka och det är ja/vi glada över och nu är vi varandra mycket nära igen ..






Syster min är ju en klockren stjärna för mej min förebild i många fall ,har lärt mej mycket av henne under årens gång både bra och dåliga saker hehe fast kan ju faktisk säga att hon har nog lärt sej mycket av mej med vi lär oss utav varndra ...
Hon är mamma till 2 underbara barn som gör en till en stolt moster ..
Hon är min bästa vän helt klart






Åsa min lilla poccahontas som ja oftas drygar mej på när vi jobbar men fruktansvärt rolig och omtänksam männsika som ja e sååååå glad att ja lärde känna puss på dej baby

Finns många mer ja kan skriva om som är underbara men nu har ja fårr upp dom som är i min vardag förutom mamma o pappa såklart ...



puss på er alla















































































































































































































































































Inga kommentarer: