lördag 6 september 2008

Jobb / Hemlagad mat / och underbara männsikor

Har inte hunnit skriva så mycket dom två senaste dagarna har haft fullt upp med känns det som .



Dagarna har vart full späckad av både roligheter och tråkigheter , det e min jobb helg denna helg och det e ALDRIG KUL och absolut inte när man får storbesök från storstaden ``Mora``Min älskade Bona kom på besök ALLTID lika trevligt .


igår gjorde vi inte så mycket käkade MAX och satt och snick snacka lite om allt möjligt satt på en film Hero wanted men det blev heta diskutioner om hur man skulle vilja föda barn alltså vilken ställning hahha och alla hade olika åsikter om hur smärtan känns.



Sedan blev det lite dans i vardagsrummet lr det var väl rättare sagt ja som dansa ``loss`` men sen lätta ewe på danskorna med och joina mig ena dansen vi gjorde kunde gått illa kändes som ja fick en ``nackaswing`` hahha ...

Kvällen var full utav galenskaper här har ni lite bilder ...




















Dagen idag har vart helt Underbar ja har alltså världen bästa vännen som ställer upp för mig och min Hund nu när ``pappa`` är borta ..

Klev upp kl 6 i morse och insåg att min kära Bona inte var hemma , började med ett litet sms och fråga vart hon var inge svar började faktiskt bli lite orolig testade ringa inge svar hmm runt halv sju ringde telefonen , en nyvacken Bona hahha skönt att höra hon sov hos ewe som ja hade anat men man vet jue aldrig händer så mycket skit nu för tiden ..


Sen började allvaret ucha fy va inte alls på hugget i morse och det var jue sååååååå jävla kallt alltså 5 grader brrrrr , men mitt hjärta värmdes flera ggr på en och samma dag fick en massa kärleks sms och samtal av mina damer , dom var nu hemma hos mig och skulle mysa med djuret och det lyckade dom nog rätt bra med kan ja tänka mig , sen fick ja ett mer lite obehagligt samtal det var från ewe och sa att min hund verkar ha fått en inflammation i tuttarna längst bak men hon gjorde klart för mig att ja inte behövde oroa mig det kunde bli så här när dom är dräcktig men ÄNDÅ klart man blir orloig det e jue min bebis ..




Efter en seg dag cyklade ja hemåt och det var ju helt underbart att komma hem när man såg två stjänor i soffan och gav mig ett varmt välkommnande :) sååååå underbart ...


Potatis gratängen stod i ungen och köttet doftade ju jammi jammi och Bona satt igång med en sallad gud kan det bli mer underbart ..


På bordet såg ja en massa burkar av olika färger TRO DET LR EJ men dom hade köpt modellera hahha klockrent jue så dom hade format en massa olika saker så ja satt mig ner och gjorde en liten fågel hhaha man blir jue barn på nytt ..



Efter maten sjönk vi ihop i soffan som nå jävla soff potatisar, men hur länge varade det då hmm 15 min kanske sen var de full rulle på Ewe och Bona dom e ju helt tokiga men man kan inte hjälpa att dra på smilet dom e jue för goa, så nu sitter ja här efter att ha slängt i en tvätt och Bona har skjutsat hem Ewe innan hon ska iväg på sitt natt pass .


Så nu blir det lugnt resten av kvällen för det är ju jobb dags imorgon igen :(

Be Safe

Vill bara tacka mina underbara tjejer ni är f-n helt galettttt underbara ja älskar er , ni ställer upp för mig och djuret fast ni egentligen kunde gjort en massa roligare saker än att vara hundvakt och att laga mat åt en utarbetade männsika hahha , men tack åter igen brudar ÄLSKAR ER







BE SAFE !!!!!!!!!!! Och JA tjejer ja har talsvårigheter






















































































Inga kommentarer: