torsdag 29 januari 2009

Uppdaterings dax IGEN då

Sällan man glömmer bort bloggen då dags att uppdatera sig lite igen då , men just nu har det inte hänt så mycket i mitt liv.
Flyttat har ja iallafall gjort tack och lov så skönt att få en stor lägenhet igen får f-n cell skräck i min gamla .
Hart vart sjuk lite hit och dit med men det är väl alla under denna tråkiga vinter/plask period.

Ska åka ut och resa lite igen med min r-girl LA så kul ka det bli längesen jag gjort nått med henne så det ser jag verkligen fram emot ..
Sen har ja ju en inneboende hemma just nu min nya fru hahha men det e skit kul att ha nån att dryga sig med ibland när man har tråkigt och vi är båda lika dryga så det funkar :P

Min Lilla Pärla Ewe har jag inte heller sett på länge så nu börjar ja sakna henne fett men jag får väl sno henne ett tag här snart hehhe

Idag har min ``lillesyster `` vart på besök med hennes vän alltid lika trevligt att se henne och prata med henne , fast nu var et inte under så roliga omständigheter dom va här , men till dej F Stå på dej och visa vart bordet ska stå allt kommer ordna sig tillslut men det är bara att kämpa på ... Och jag är bara ett samtal borta ..

Ne nu ska man titta på lyxfällan och e om man lär sej nått vettigt

Be safe

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack Gumman det va guld värt!
Ska berätta sen hur upplösningen blev..

Stor kram

Anonym sa...

du har blivit utmanad ;) kolla i min blogg för mer info! PUSS