fredag 9 januari 2009

missförstånd men det blev ju bra ändå ...



Vakna av att min kära ``syster`` ringde och väckte mej grrrrrrrrr , det var så att jag skicka ett sms till henne igår kväll och fråga om hon jobbade imorgon bitti om hon inte gjorde det så ville jag att hon skulle följa med på n långisss med hunden men hon MISSUPPFATTADE mig styck och trodde jag menade nu på morgnen så hon ringde och väckte mej och min underbra prinsessa somlåg och sussa på min kudde men det var ju bara att kliva upp och klä på sig ylle mössan och yllevantarna på med skiddräkten och ut till backarna där vi tillbringade en timme med att titta på djuret som studsade upp och ner efter sin pinne .....











Efter det begav vi oss hemåt och den gravida började bli lite putt för hon behövde mat och alla vet att man ska passa sig förden som är GRAVIDA hahha s vi tog oss till den närmaste pizzerian och tjockade lite mat ,


Sen ringde min kära syster och ville ha sällskap tll willys och storhandla lite inför helgen men ärligen var det nog mest för att underhålla dom små ungarna hahhaha men det gick ju som på en dans på rosor förutan att mina kära systerdotter frågar om allt som läggs i varukorgen sm jag tror vi dissukterade sylten i tjugo min hahha ....


Be safe .......


Inga kommentarer: