söndag 4 januari 2009















ja vad ska man börja , mitt liv just nu är både på topp samtidigt som det suger hårt alltså .






Jag har hunnit varit i Gambia en sväng till och där hade jag en underbar resa igen med många nya intryck och många nyfunna vänner .






Sjklart var jag väldigt nervös är jag stod där på arlanda och såg mamma och pappa gå ut genom dörrarna på väg hem emot trygga Gävle , kändes ett tag som jag bara ville ropa och springa efter dom , men jag visste samtidigt att det var dags för mej att våga mej ut på egen hand och ta reda på vad jag verkligen vill medmitt liv , så där stod jag med resväskan som var garanterad övervikt min älskade data och biljetten i handen .






Allt gick jätte bra hamna bredvid två grabbz på planet som var jämn åriga så vi prata en hel del tills vi alla däckade och vakna upp i det varma afrika .






Väl ute stående i väntan på grabben som skulle hämta mej men som vanligt gick vi efter gambiansk tid så jag fick vänta ett slag .






Dagarna bara rann iväg men jag e glad att jag hann hänga med mina grabbar på stranden min käraste hund Joy som är pain in the as ibland men ändå världens underbaraste näst efter min egen prinsessa.






Träffade Ana oxå celles syster och hon kan jag lova tog mej på äventyr kan jag lova lokalbuss markander och allt som man inte brukar göra som turist .






clubbarna som sagt går inte ens att beskriva fy fan vad vissa kan röra sig alltså och , alltid lika deprimerande att komma hem till kalla sverige men man ville ju fira jul med sina nära och kära.












Inga kommentarer: