torsdag 8 januari 2009

Kärlek vid första ögonkastet tror vi på det?.


Ja stod och dansade med min älskade familj under bar himmel med drinkarna i högsta hugg och det var varmt och skönt , tillslut så stod han bara där bakom lite undanskymd bland folket men han lyste upp och mina kära vän sa till mej -Det där är din stil på kille .

Snacka om att känna mej bra alltså utan ens jag har sagt lr gjort nått som visade att ja var lite smått intresserad hahha helt klockrent men hon är ju den som brukar avsluta mina menningar så det e ju inte å konstigt .


Man försökte göra några move att närma sig sakta men säkert men va fan inte ens en ögonkontakt gav han mej what the fuck tänkte ja men men jag fortsatte dansa vidare och va i stämmningarna när jag känner någon plötsligt kinackar på min axel och rågor om vi ska dansa ...

Owieeeee knäna blv ju totalt knäsvaga kunde knappt röra mej kände mej som en stor klumpe duns som bara stod och stirra ut en stackars kille :P


MEn men så började historien .... resten får ni reda på sen





Ja du ordet Kärlek är ju mycket som i alla vet , det har vart mycket kärleks prat på sista tiden från många olika håll och alla har vi olika åsikter om kärlek .

Frågan är bara om man tror på kärlek vid första ögonkastet ? Ja jag tror absolut på den på mitt lilla egna sätt , jag anse att man inte kan bli kär bara sådär men att man kan fastna på någon styckt innan man ens pratat med personen tror jag stenhårt på alltså , det har nog hänt oss all någon gång.

1 kommentar:

Anonym sa...

Love u baby!!
Ja du blev juh kär i mig vid första ögonkastet, så det kan du nog bli igen.
Ones u go ..... u never go .... de har jag sagt till dig hela tiden;)