söndag 4 januari 2009



julen har bara flygit förbi men trevligt var det , vi firade hemma hoss mormor och morfar som vanligt med familjen och släkten alltid lika trevligt att vara nära dom man älskar fick så fina julklappar :P


Juldagen spenderade vi hemma hos min faster som alltid vi kallar det den lilla julafton .


annars har det f-n inte hänt mycket jobbat jobbat umgåtts med mina kära vänner som betyder otroligt mycket för mig nu det gör dom alltid men dom har vart till ett stort stöd nu för mig när det har vart en liten tuffare period i mitt liv.


Som sagt livet är fan inte alltid en dans på rosor men jag mår bättre än vad jag har gjort på länge känns som jag har fått tillbaka min glädje och bli den gamla glada positiva Anna som alltid var glad , så det känns underbart , sen har jag träffat en person som just nu är väldigt vilktig i mitt liv som får mig att må såhär så tack så mycket vännen fast du inte fattar vad jag menar .





Sen har det tyvärr hänt en hen del tråkiga saker som att förlora sin bästa vän för det är just vad jag har gjort och det e ett beslut fattat av mig själv , låter kanske konstigt för er och det gör det för mig ibland med .


Jag älskar denna person av hela mitt hjärta och kommer alltid att finnas i mitt hjärta men vi ville olika saker med livet och det har vi nog vetat om ett bra tag nu men bara inte vågat säg det rakt ut till varandra , och tro mej det svider jäkligt hårt varje dag och jag vet att det gör desamma för dej jag tror på dej när du säger att du älskar mig och alltid kommer att göra det och vill att det ska funka mellan oss men just nu är det inte våran tid.


Synd att det slutade så här bara vi borde ha mer respekt för varandra för ingen känner mej som du och ingen känner dej som ja gör .




Men som sagt äntligen känner jag mig fri från bekymmer och kan äntligen tänka på mig sj och det var inte igår :)

Inga kommentarer: