onsdag 1 oktober 2008

F-n glömmer bort min lilla blogg ..

Dagarna bara går och ja glömmer bort min lilla blogg ibland lr rättare sagt ja har inte tid har ju fullt upp med mina små valpar .



Annars ser dagarna ganska samma ut jobb hem försöker hinna med familj och vänner .



Vad mer har hänt hmmm Min älskade vän Dani och hennes son och lillasyster har åkt till Grekland i en vecka , hoppas ni har det underbart ...



Vart hos mormor och morfar och plockat vindruvor från deras tak hahha Min morfar e ju galen i blommor och frukter och allt som går och plantera ...






Har haft möte på jobbet idag om handledning i tre timmar skit kul .... Alltså det värsta JAG vet är f-n att sitta still här är lite bilder på Åsa min älskade Vän som ja jobbar med..

Min teckning ja gjorde så roligt hade ja det hahha..

Min Åsa




Ne nu ska ja titta på en efterlängtad film the visitor ..
Be Safe

Inga kommentarer: