tisdag 14 oktober 2008

Crazyyyy ladies
















Idag kl 11:00 stod jag ute på parkeringen och väntade in mina damer som kom inrullandes i pärlan med pumpande musik , väl när ja hoppar in i bilen märker jag att det är den här bilfärden vi ska lyssna på gamla godingar hahha Pandora och Laila K vilka bruda .

Ut mot valbo far vi för att shoppa lite presenter åt min gudson som fyller 3 år imorgon .

Folk som såg oss trodde nog att vi gick på nått hahha men det ju alltid lika roligt att umgås med brudarna här är lite bilder från dagens bravader





















Ja du Roddan om verkligheten verkligen såg ut så att du skulle ha ro i kroppen för att sitta och läsa pussss

så här låter ett gäng galna kärringar hahha lyssna och njut ,, nu kan jag förstå kamil ibland att han blir drygad på alla möjliga sätt hahha

Inga kommentarer: